יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תוכן עניינים

תהליך איטום

אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו הוא האיטום  הפולימרי המיוחד המודבק ישירות על העץ. תהליך איטום זה הוא קריטי כדי להבטיח שהאדניות יחזיקו מעמד זמן רב יותר וישמרו. תהליך האיטום שלנו נעשה בארבעה שלבים, תוך שימוש בחומרים פולימריים , סיבים, רשת ויריעה  המודבקים ישירות על העץ.

החומרים שאנו עושים בהם שימוש לאיטום הינם פולימרים על בסיס מים אינם רעילים וידידותיים לשורשי הצמחים ומהווים בידוד.

חשיבות הניקוז

תפקיד הניקוז להוציא את שאריות המים מהאדנית ולמנוע הצטברות מים בתחתית האדנית . עודפי מים עומדים בתחתית עלולים לגרום לריקבון של השורשים ולהצטברות המלחים בתערובת  האדמה המונעים התפתחותו של הצמח.
קיימים סוגי ניקוז בהתאם למיקום האדנית. אנו כוללים גם פתח ניקוז לאפשר זרימת מים לצנרת הניקוז הראשית ושרוול בקרה למניעת סתימות במערכת הניקוז. תהליך ניקוז זה מבטיח עמידות רבה יותר לאורך זמן רב יותר, האדניות שלנו יגנו על העץ, ימנעו ריקבון, פטריות ועובש וישמרו על בריאות השורשים.

תהליכי גימור וצבע

השלב הסופי הוא המכריע למראה האדנית. צביעת האדנית והגימור הסופי הם חלק חשוב בתהליך סיום היצור.
הסיבות העיקריות הן : חשיבותו של צבע איכותי המגן על העץ בחלקו החיצוני מקרינת קרני uv, מהאקלים חורף קיץ,  רקבון ופטריות ומראה הסופי של האדנית.

בכדי ציון אנו שוקדים ועמלים בייצור מוצרים באיכות בלתי מתפשרת, הניסיון הרב והידע המקצועי מאפשרים לנו לייצר אדניות מחומרים איכותיים באיכות מקסימלית ובקפדנות על כל פרט  כדי לאפשר ללקוחותינו ליהנות ממוצרינו לאורך זמן רב.

 

אנו בכדי ציון התייחסנו בכובד ראש לכל הגורמים העלולים לפגוע באיכות האדניות ומצאנו פתרונות בלעדיים וייחודים לנו לייצור אדניות ייחודיות ואיכותיות שיתנו מענה לשנים רבות.

אנו מחויבים לאיכות, אמינות ויושר והראיה לכך הלקוחות הממליצים והשבים אלינו שוב ושוב.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »