יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

ריהוט גן מעץ

תוכן עניינים

רוצים לקנות ריהוט לגן? לא יודעים מה לבחור?

רהיטים לגן עשויים מחומרי גלם שונים וניתן למצוא אותם במגוון עצום של עיצובים ודגמים. אז איך אפשר לבחור את הריהוט המתאים לכם לגינת הבית? ריהוט גן מעץ נחשב לריהוט האיכותי ביותר לגינה, המעניק מצד אחד מראה טבעי ויוקרתי ומצד שני מספק לכם שקט להרבה שנים עם חומר גלם איכותי העמיד בצורה יעילה בפני פגעי מזג האוויר ומזיקים. היתרון הנוסף של ריהוט העשוי מעץ טבעי בא לידי ביטוי באפשרות שלכם להזמין מוצר המיוצר מאפס וניתן לייצר אותו בצורה מושלמת על פי הדרישה שלכם, הן במידות ובגודל והן בצבע ובדגם של המוצר.

היתרונות של שולחן גינה מעץ

שולחן גינה מעץ יכול לשמש לפינת הישיבה של הגינה או לארוחות משפחתיות. העצים הנפוצים ביותר לייצור של שולחנות מעץ המתאימים לחצר הבית הם עץ הקווילה והעץ הטיק. מזג האוויר הנוח יחסית בישראל, מאפשר ישיבה בגינה ברוב חודשי השנה ולכן ההשקעה בריהוט לגינה שלכם היא בהחלט משתלמת. ניתן למצוא גם שילובים של חומרי גלם גם יחד כמו עץ וזכוכית, אלומיניום ועץ ושימוש של חומר הגלם ראטן עם חומרי גלם נוספים. העץ הטבעי בשונה משאר חומרי הגלם, משתלב באופן מושלם עם המראה הכללי של הגינה והוא מעניק הרגשה כפרית ונעימה יותר כאשר יושבים בפינת הישיבה או לארוחה בחצר הבית.

איך בוחרים את סוג העץ לרהיטי הגינה

סוגי העץ השונים ישפיעו בסופו של דבר על מחיר הריהוט ולכן חשוב לעשות בחירה מושכלת של סוג העץ והיתרונות שלו. עצים יכולים להגיב בצורה שונה למזג אוויר גשום, לח או חם ולא ניתן להזמין כל עץ טבעי לבניית ריהוט לגינה. הבחירה צריכה להיות קודם כל עמידות מירבית לפגעי מזג האוויר, כאשר בתהליך ייצור הרהיטים, אנשי המקצוע מכסים את העץ הטבעי בחומרים פולימריים ייחודיים המעניקים לעץ אטימות אופטימלית מפני מזיקים, קרני שמש, ריקבון ועובש במטרה לשמר את העץ לשנים רבות קדימה.

ריהוט גן מעץ דרך חברה ישראלית לייצור רהיטים

קיבלתם החלטה לרהט את חצר הבית שלכם עם ריהוט גן מעץ? זה הזמן לפנות לחברת כדי ציון המייצרת ריהוט ואדניות מעץ טבעי בהתאמה אישית ללקוח. כל הייצור של חברת כדי ציון מתבצע על פי הזמנה אישית שלכם ואתם נהנים מליווי מלא משלב בחירת סוג העץ ועיצוב הריהוט ועד לשלב בניית הרהיטים על פי תכנון מקדים המתבצע יחד איתכם.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »