יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

ייצור אדניות עץ ובטון

תוכן עניינים

אם החיים נעשים קצת יותר משמחים עבורכם כשאדניות רבות מעטרות את המרפסות, החצרות ואדני חלונותיכם, אתם ודאי רוצים להשקיע בטוב ביותר.

אנשי מקצוע מנוסים בתחום ייצור אדניות עץ ובטון יכולים לספק עבורכם אדניות שישמשו אתכם לאורך זמן וישמרו על מראן האסתטי.

בין אם אתם לא יכולים להתחיל את הבוקר בלי להשקות את אדניות התבלינים והפרחים בסלון שלכם, בין שיש לכם צימר קטן וחמוד שחשוב לכם לטפח ולשמור בו על צמחיה רעננה ואפילו אם החלטתם ביחד עם השכנים לייפות את גג הבניין המשותף שלכם עם אדניות דקורטיביות שמהן ישתלשלו מטפסים, בשכירת שירותי צוותנו בכדי ציון, תראו את ההבדל המקצועי המשמעותי בייצור אדניות עץ ובטון למטרות אלה ורבות אחרות.

כל מה שכדאי לדעת על ייצור אדניות עץ ובטון

אדניות עץ
רבים מאיתנו לא רוצים להסתפק בפלסטיק שביר ובעל מראה פשוט וסינתטי ורוצים משהו שיתכתב עם מאפייני הטבע המקיפים את האדנית ועם הצמחים שהיא מכילה.עם זאת, ודאי נתקלתם אם רכשתם אדנית עץ בתופעה לא נעימה – הרטיבות באדנית מחלחלת עם הזמן אל תוך העץ וגורמת להשחרה, ריקבון והתפרקות העץ שגורמת לדליפות, ללכלוך, עשויה לגרום להרעלת שורשים ובסיכומו של דבר נראית רע מאוד. לשם כך, מניח לרוב היצרן שכבת בידוד מניילון או שמשונית בתחתית האדנית. בידוד זה לוקה בחסר עקב החלל שנוצר בין העץ לשכבת הבידוד והאדמה ופתחי הניקוז שגורמים למים לחלחל אל העץ.

בכדי ציון, פיתחנו שיטת איטום ייחודית המבטיחה שמירה על מראה העץ הבריא ושמישות האדנית לאורך זמן.

התהליך נעשה בכמה שלבים:

  1. ראשית משמנים את האדנית שמזין את העץ ומונע ריקבון ופטריות.
  2. שכבת איטום נוספת עם סיבים בין החריצים ומונחת רשת המודבקת לעץ.
  3. חומר פולימרי מיוחד המודבק ישירות לעץ עם פתחי ניקוז מובנים מבטיח איטום הרמטי שאינו פוגם בבריאות שורשי הצמחיה.
אדניות בטון
אדניות המיוצרות מבטון קל קלות מאוד לעיצוב עקב החומר הרב שימושי והחזק ממנו הן מיוצרות. ניתן להזמין אותן בכל דוגמא, במגוון מרקמים, צביעות ייחודיות שיהיו יפות וקלות משקל באופן מפתיע. בין אם תרצו אדניות מבטון חלק או משובץ באבנים, במראה פשוט או עם עיטורים, כדי ציון יוכלו לספק לכם את האדנית המושלמת לכם.כדי לשמוע עוד על אפשרויות ייצור אדניות עץ ובטון ולהזמנות התקשרו עוד היום לכדי ציון: 054-5335416, או בקרו אותנו במושב עזירקם ליד אשדוד ונסייע לכם בבחירת אדניות חלומיות לבית או לעסק.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »