יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

אדניות מעץ לחידוד מראה עיצוב הגינה, החצר והמרפסת

תוכן עניינים

אדניות מעץ מספקות את כל מה שנדרש על מנת לעצב את החצר, הגינה וכל שטח חיצוני אחר, לרבות מרפסות שמש ולספק עבורן את מרקם העיצוב החד והמיוחד ביותר. אדניות מעץ מאפשרות לכם למעשה לתת לשטח החיצוני את הליטוש הסופי לו הוא זקוק הן בעיצוב המוצר והן עם השתילים והצמחים שתבחרו להציב בהן. אנו מספקים ללקוחותינו אדניות מעץ על פי דרישה ומאפשרים להם לבחור את המוצר המתאים ביותר לעיצוב השטח החיצוני שלהם.

בחירה ראשונית של האדנית

בחירת אדנית מעץ מצריכה, בראש ובראשונה, את תכנון המבנה המבוקש של השטח החיצוני. יש שיעדיפו להציב אדניות על מעקות ויש שיעדיפו להציבן ישירות על הרצפה. ההבדלים בין 2 סוגי האדניות גדולים מאד. אדנית מעץ המיועדת למעקה היא אדנית קטנה ודקה המתאימה למעקה. יש אדנית למתלה של מעקה ברזל דק ויש אדנית המיועדת למעקה עץ או בטון עבים, שגג המעקה יכול לשמש בימה עבורן (מה שלא ניתן במעקה ברזל דק מאד המצריך מתלים ייעודיים בחלק הקדמי שלו במקום זאת). אדניות מעץ המיועדות לרצפה הן אדניות גבוהות, עבות ומרובות תכולה אשר משלימות את הגובה מהרצפה וניתן לראות בהן שתילים וצמחים לגובה על אף מיקומן הנמוך. כמובן שהן מתאימות לשטחים גדולים המאפשרים הצבה שלהן.

גיבוש עיצוב האדניות

משבחרתם מבנה, כעת אנו נלווה אתכם גם בגיבוש עיצוב האדניות. ניתן לבחור אדניות מעץ בצבעי עץ מקוריים בסגנונות אותנטי וכפרי, לעומת אדניות מעץ בעיצוב מודרני בצבעים בהירים. ניתן לבחור אדניות שחורות או אדניות לבנות, ועוד. באשר לצורה של האדניות, יש לה אמירה ברורה: אדניות עם עיצובים מעוגלים וחריטות מעידות על אותנטיות בעוד אדניות מעץ בצורה מלבנית שלמה עם פינות וקודקודים מעידה בדרך כלל שלפניכם עיצוב מודרני. כמובן שכל אחד והחצר שלו, והבחירה צריכה להתבצע על פי מה שהכי מתאים ובכפוף להעדפותיכם. יש שמאד נמשכים לאדניות מודרניות ויש שבתכנון שלהם הם מעוניינים דווקא בעיצובים הקלאסיים המעוגלים של פעם. מה שבטוח, אדניות מעץ תמיד יעשירו את עיצוב המתחם החיצוני שלכם ויגרמו לו להיראות במיטבו ממש, בזכות קונסטרוקציית מעצבים מקורית והטמעת שתילי נוי.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »