יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

בניית אדניות עץ

תוכן עניינים

מתכננים לשתול תבלינים או אפילו עץ בגינת הבית?

אחת הדרכים הנוחות ביותר להוספת צמחייה בגינת הבית היא הצבה של אדניות במיקום שונים בגינה וחיבורה למערכת השקייה. שירות בניית אדניות עץ מהווה בסיס להוספת מגוון גדול של סוגי צמחים היכולים לשמש לנוי, לתיבול ולבישול. האדניות העשויות מעץ מגיעות בגדלים ובמידות שונות וניתן להתאים את גודל כל אדנית לסוג הצמח או העץ שאתם מעוניינים לשתול בגינה שלכם. רוב האדניות בישראל העשויות מעץ מיוצרות בעץ גושני, עץ איפאה או עץ אורן פיני. סוגי העצים הללו מתאימים במיוחד לתנאי חוץ ונחשבים לחזקים במיוחד ועמידים מפני מזיקים שונים ורטיבות. אם אתם רוצים לשתול פרחים, תוכלו להשתמש באדניות בגודל קטן או בינוני ואם אתם רוצים לשתול תצטרכו לבחור באדנית גדולה יותר ולהתאים אותה לסוג העץ שבחרתם לגדל.

אדנית פרחים בצבעים ע”פ בחירה

כאשר אתם באים להזמין אדנית פרחים לגינת הבית, יש לכם אפשרות לבחור גם את צבע העץ מלבד בחירת סוג העץ איתו יבנו את האדנית שלכם. רבים בוחרים להשאיר את הצבע הטבעי של העץ וניתן גם לשלב בין אדניות צבועות לבין אדניות בצבע של עץ טבעי. בנוסף לכך, ניתן להוסיף עיצובים לאדנית עם סמלים, עיטורים ואפילו טקסט מסויים במידה ותרצו.

אדניות לגינה בהתאמה אישית

הדרך הנכונה ביותר לבחור אדניות לגינה היא באמצעות ייעוץ של אנשי מקצוע מומחים בתחום. הבחירה של האדנית צריכה להיות תלויה בגודל שלה, בצמחים שתרצו לשתול, במיקום שלה בגינת הבית ובשטח הפנוי בגינה שלכם. עובי העץ יקבע על פי כמות החול הנדרשת וגם כן מיקום הפתחים המשמשים לניקוז המים מתוך האדנית. בנייה מקצועית של אדניות והתקנתן בצורה נכונה בגינה עם הכנה להשקייה, תעזור לכם להציב אדניות לשנים רבות קדימה אשר יספקו לכם מקום לגידול מגוון רחב של צמחים קטנים וגדולים.

קבלת הצעת מחיר לבניית אדניות עץ

לפרטים נוספים על בניית אדניות עץ בהתאמה אישית לצרכים שלכם, צרו קשר עם חברת כדי ציון ותוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לגינת הבית שלכם. צוות החברה יספק לכם הצעת מחיר משתלמת המותאמת למספר האדניות הנדרשות לכם. החברה מציעה לכם ייצור של אדניות באיכות גבוהה, בעלות איטום מחומרים פולימריים למניעת נזילות וסדקים.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »