יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

שיווק כל סוגי הצמחיה

תוכן עניינים

בעזרת מעט השקעה והיעזרות באנשי המקצוע הנכונים, תוכלו להפוך את החצר שלכם לפנינה של הבית, כזו שתמשוך אליה צופים סקרנים ותיחרט בזכרונם של המבקרים אצלכם.

אם תמיד חלמתם שיצפה לכם בצאתכם מהבית אל החוץ מרחב ירוק שיעטוף אתכם בפיסה מהטבע, חשוב שתיוועצו במומחים מנוסים בשיטות עיצוב מתקדמות ואביזרים מגוונים לשינוי פני החצר משטח פתוח שומם לגן פורח, בוסתן שופע, ג’ונגל טרופי קטן או שילוב של כולם יחד.

אנו רואים עצמנו בכדי ציון כמובילים בתחום פתרונות העיצוב לחצר ומרחבים פתוחים אחרים לבית. מלבד אמצעי נוי שונים כמו כדים, בריקים, עציצים ואדניות מגוונים, אנו מציעים לכם שירותי שיווק כל סוגי הצמחיה באופן שיתאים לצרכים והטעם שלכם. שתפו אותנו בחלומות שלכם ונסייע ככל יכולתנו להתאים אותם לאפשרויות שלכם מבחינת התקציב, המרחב העומד לרשותכם, יכולות התחזוקה שלכם והתשתיות.

שיווק כל סוגי הצמחיה לפי השימושים השונים

ראשית, חשוב לברר עם עצמכם בדיוק למה אתם מצפים. דמיינו בראשכם את גינת החלומות שלכם. איזו אווירה אתם רוצים ליצור? אילו צרכים היא תשרת? אלו רק דוגמאות ספורות לשימוש בסוגי צמחיה באופנים שונים:
  • אם יש לכם פרגולה, גזיבו, גדרות עץ או מחיצות משרביה, תוכלו לשלב בהן צמחים מטפסים של פרחים צבעוניים או של פירות מפתים ועסיסיים כמו גפנים ופסיפלורה, שיספקו צל, צבע ויוסיפו יופי קסום ואווירת שפע לחצר.
  • אם יש לכם בריכה קטנה או מפל מלאכותי, נוכל לשלב בה צמחים שונים כמו לוטוס או חבצלות מים, או ללוות את הנחל המלאכותי של המפל בצמחייה לאורכו ותלויה מעליו, שתיצור מיקרוקוסמוס של טבע גם בלב העיר.
  • אם החלום שלכם תמיד היה יותר לכיוון גידול שפע פירות עסיסיים שתוכלו לחלוק עם יקיריכם, או פשוט לקטוף ישר מהעץ, לשבת תחתיו ולהנות מהם, תוכלו להזמין מגוון עצים המחוברים לאקלים הים תיכוני כמו עצי זית, שקד או תאנה או לאווירה טרופית יותר עצי בננה או מנגו וליצור בוסתן פרי עשיר בחצר האחורית.
  • אם אתם עובדים קשה, נמצאים מעט בבית או פשוט מתקשים לשמור על תחזוקת צמחיה, ישנם היום צמחים מלאכותיים באיכות גבוהה מאוד שתוסיף אופי רב לחצר או לפנים הבית ללא השקעה מצדכם.
לעיצוב מחדש של החצר ושיווק כל סוגי הצמחיה, פנו לכדי ציון בטלפון: 054-5335416 ונשלב יחד ממגוון האפשרויות שיש לנו להציע מאדניות וכדים דקורטיביים, מפלים ומזרקות, ועד לסוגים רבים של צמחייה כדי ליצור את החצר שתמיד רציתם.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »