יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

מערכות ישיבה לגינה

תוכן עניינים

מחפשים מערכת ישיבה לגינת הבית או לחצר העסק?

מערכות ישיבה לגינה משמשות הן בתי עסק בתחום המזון והאירועים והן לבתים פרטיים ודירות גן. מערכת ישיבה לחצר הבית כוללת בדרך כלל שולחן נמוך, 2 כורסאות וספה. הריהוט המבוקש ביותר לגינות וחצרות הוא הריהוט מעץ המעניק מראה טבעי יותר לריהוט של גינת הבית. הרהיטים עשויים מעץ מלא ויכולים להגיע מסוגים שונים של עצים כאשר אחד הדברים החשובים בתהליך ייצור הריהוט מעץ, הוא האיטום שלו מפני מזיקים שונים ומפני קרני השמש, רטיבות ומים.

מערכת ישיבה לגינה מוגנת עם חומרים פולימריים

באמצעות שימוש בחומרים פולימריים ייחודיים, ניתן לאטום את הריהוט של מערכת ישיבה לגינה בצורה מושלמת וליצור ריהוט חזק ועמיד במיוחד היכול לעמוד בפגעי מזג האוויר לאורך כל ימות השנה. עבודת האיטום של העץ מתבצעת בתהליך ייחודי למניעה של עובש, ריקבון וסדקים במבנה העץ וזאת במטרה לשמר אותו לשנים רבות ולמנוע בלאי מהיר. מכיוון שהעץ ברהיטים הוא חומר חי אשר אינו מוזן על ידי שורשי האדמה, הוא יכול להגיע לריקבון מהיר בתקופת הגשמים ולכן ביצוע איטום מקצוע הוא קריטי לאיכות הריהוט שאתם מקבלים לגינה שלכם.

פינת ישיבה לגינה באיכות מעולה

פינת ישיבה לגינה כוללת כריות מפנקות למשענת הגב ולישיבה עם ספה תלת מושבית, שולחן קפה איכותי וכאמור 2 כורסאות המתאימות ליחיד. ניתן להזמין גם פינת ישיבה העשויה מעץ עם משענת גב המתכווננת בצורה קלה ונוחה לשיפור תנוחת הישיבה בכל פעם שתשבו על הספה או על הכורסאות. רהיטי הפלסטיק לגינות בתים החלו להתחלף בסטים של פינות ישיבה העשויים מעץ מלא העמיד בצורה יעילה בגשמים ובשמש בדומה לחומרים הפלסטיים האחרים. העיצוב של פינות הישיבה העשויות מעץ יכול לשנות את כל המראה של הגינה שלכם ולהעניק לה אווירה טבעית וכפרית יותר עם התאמה מושלמת לסגנון העיצובי המועדף עליכם.

חברה מקצועית לייצור של מערכות ישיבה לגינה

לבחירת מערכת איכותית לישיבה בגינת הבית מתוך מגוון מערכות ישיבה לגינה, צרו קשר עם חברת כדי ציון ותוכלו לבחור את מערכת הישיבה המתאימה ביותר לגינה שלכם. החברה מייצרת את כל הרהיטים באופן עצמאי במרכז התפעולי של החברה הממוקם בדרום ומספק שירות לאיזורים נרחבים בארץ.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »