יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

אדניות עץ לבית

תוכן עניינים

עיצוב הבית של היום מעולם לא היה מגוון יותר. אם בעבר העיצוב היה מתבצע על-ידי הצבה של רהיטים ומדפים דקורטיביים בקירות, היום אפשר להזמין אדניות עץ לבית ולעצב כל חלל בבית בצורה מושלמת. האדניות העשויות עץ מקנות מראה טבעי ומיוחד ומאפשרות בחירה אינסופית של צבעים עם צמחים ופרחים מסוגים שונים.

את האדניות אפשר לראות כמעט בכל בית קפה בישראל הן באיזורים הפנימיים של בתי הקפה והן בגינות ובחצרות שלהם. בבתי קפה וגם בבית ניתן להציב אדניות מ-2 חומרים עיקריים:

– אדניות העשויות מעץ ואטומות בחומרים פולימרים, סיבים ורשתות.
– אדניות העשויות מבטון אשר ניתן לעיצוב בצורות שונות וייחודיות על-פי דוגמא של הלקוח.

את 2 סוגי האדניות ניתן לבנות לפי עיצוב אישי של הלקוח ולהוסיף צבע ייחודי לכל אדנית או צבע אחיד לכל האדניות יחד. 

אדניות בטון לבית קפה בצבעים

אם אתם בעלים של בית קפה או מסעדה, כדאי שתכירו את האדניות בצבעים. על מנת שתוכלו לייחד את העסק שלכם משאר העסקים באיזור, אתם יכולים להזמין צבעים שונים 
של אדניות בטון לבית קפה.יש לכם מסעדה לאוכל סיני? אתם יכולים להזמין אדניות בצבע אדום! מעוניינים באדניות בצבע החולצה של הקבוצה האהובה עליכם? גם זה אפשרי!
ישנם בתי קפה, מסעדות ופאבים אשר משלבים את האהבה שלהם לספורט מסויים לעיצוב העסק שלהם ועם הזמנת אדניות, גם אתם תוכלו לעשות זאת.

אדניות בטון לבתי קפה – מחיר

מעוניינים בהצעת מחיר לאדניות בטון לבתי קפה? הצעת מחיר אטרקטיבית תוכלו לקבל אצל צוות מקצועי אשר בונה ומייצר אדניות למאות מסעדות ובתי קפה ברחבי הארץ.

המחיר לאדניות נקבע בדרך כלל על-פי החומרים מהם הן עשויות ומגודל האדניות. הצעת מחיר יכולה לכלול גם צביעת האדניות בצבע המתאים ביותר לעסק שלכם.

אדניות בטון למסעדה

קיבלתם החלטה להזמין אדניות בטון למסעדה או בית קפה? עשיתם החלטה נבונה! הצוות של כדי ציון מציעים לכם לעשות הזמנה של אדניות עץ לבית או אדניות בטון לעסק מהאיכות הגבוהה ביותר.

הזמנת אדניות עץ לבית של כדי ציון

להזמנה של אדניות מסוגים שונים, אתם מוזמנים להתקשר לצוות המקצועי של כדי ציון.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »