יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

טיפים לרכישת אדניות

תוכן עניינים

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בביקוש לאדניות עץ, כאשר צרכנים רבים מבקשים לרכוש אותן בשוק המקומי. המשיכה של אדניות עץ טמונה בחמימות שלהן, הרבגוניות ובמגוון רחב של אפשרויות עיצוב. ניתן להזמין אותם בכל גודל, צורה וצבע, וניתן להשתמש בהם במסגרות שונות, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית בקרב הצרכנים. עם זאת, בשל עלות רכישת אדניות עץ, חשוב שהרוכשים יהיו מודעים לאיכות המוצר אותו הם רוכשים. כדי לעזור לצרכנים לקבל החלטות מושכלות, מומלץ לקרוא מאמר זה לפני ביצוע כל רכישה. מאמר זה יספק מידע רב ערך על עולם האדניות, ויאפשר לקונים להבין כיצד לבחור אדניות עץ איכותיות שיחזיקו מעמד לאורך שנים רבות. על ידי ניצול המידע הזה, הקונים יכולים לעשות את הבחירה הנכונה בכל הנוגע לרכישת אדניות עץ העונות על הצרכים והציפיות שלהם.

חיוני שהייצור והשיווק של אדניות עץ יכלול מומחיות של אנשי מקצוע מנוסים המחזיקים בידע מעמיק בתחום. מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים חשובים, אך ייעוץ מקצועי חשוב לא פחות לשביעות רצון הלקוחות. יש לתת ייעוץ מקצועי לא רק בהתייחסות לכל פרט בייצור ובשיווק, אלא גם בהיבט של הבנת צרכי הלקוח ומתן התוצאה הטובה ביותר. חובה לפנות לייעוץ מומחה בייצור אדניות עץ על מנת להבטיח התאמה מרבית למטרה המיועדת של הלקוח ולהעניק תמורה מלאה לכסף. למתן שירות קשוב יש חשיבות מכרעת גם בשיווק אדניות. השימוש בחומרי גלם איכותיים הוא בליבת תהליך הייצור של אדניות עץ. לכן, חשוב להשיג את העץ מהספקים הטובים ביותר בענף. כדי להגיע לשביעות רצון הלקוחות ולמקסם את הרווחיות, יש צורך לקחת בחשבון את כל הגורמים הללו בייצור ושיווק אדניות עץ.

חשוב להתייחס:

  • לסוג העץ
  • עובי העץ בהתאם לגודל האדנית
  • תהליך הייצור
  • סוגי איטום
  • ניקוזים מתאימים
  • איכות הצבע
  • עמידות האדנית בפני מזיקים

קיימים סוגים רבים של עצים, ניתן לחלק אותם לשני קטגוריות , עצים קשים ועצים רכים

עצי האורן המונים כ – 12 סוגים משמשים בעיקר לתעשיית רהוט לבית, ריהוט לגן , אדניות ועוד. חשיבותם נובעת מעצם היותם עצים רכים בעלי חוזק, קלים וזולים.

בארץ קיימים ספקים רבים המשווקים עצים אך חשוב מאד לרכוש את העצים מספקים המטפלים ושומרים על איכות העצים על פי התקן.

שילוב נכון של סוג עץ מתאים לייצור האדנית יתן את המענה המושלם לאדנית איכותית

תהליך מתחיל למעשה כבר ברכישת העץ מספקים מקצועיים וידועים המקפידים על תהליכי עיבוד העץ על פי הסטנדרטים הגבוהים ועל פי התקן.

השלב השני ביצור האדניות מחייב תכנון והתייחסות לכל נקודות התורפה של העץ בייצור האדנית כגון: אקלים בחורף, קיץ , לחות, עובש, פטריות, מזיקים, לחץ פנימי, ניקוזים, היסדקות , חיזוקים בהתאם לגודל האדנית , התאמת הצמח לאדנית ועוד
עובי העץ ותהליך הייצור.

בייצור אדנית איכותית יש להתייחס לעובי העץ על פי גודל האדנית.

בתהליך הייצור אנו משלבים עץ איכותי, דבקים, פולימרים , שמנים, חומרי בידוד, חיזוקים ועשרות מסמרים מיוחדים. וכל אלה כדי לקבל אדניות איכותיות וחזקות במקסימום איכות ומינימום מחיר.

חיבור אדניות
האדנית מיועדת לעמוד בלחץ של אדמה מים ושורשים לכן חשוב להתקין חיזוקים בהתאם לגודל האדנית במקומות הנכונים כדי שתשא את הלחץ לאורך זמן רב ביותר.

חיבור האדניות נעשה בחיתוכים מדוייקים ובעזרת חומרים ודבקים איכותיים.
תהליך האיטום הוא אחד השלבים החשובים ביותר לאיכות האדניות. איטום איכותי בשיטה יחודית לנו מגן על עץ האדנית, מונע רקבון, מונע פטריות , מונע עובש ושומר על בריאות השורשים.

אדניות העץ שלנו הינן ייחודיות, ועשויות מחומרי איטום המבטיחים איכות ועמידות. הן מגיעות עם בידוד פולימרי מיוחד מודבק ישירות לעץ, בניגוד למרבית אדניות העץ הנמכרות כיום בארץ , המבטיח עמידות רבה יותר לאורך זמן רב יותר.

שיטות איטום הקיימים:

תהליך האיטום הוא אחד השלבים החשובים ביותר לאיכות האדניות.

איטום איכותי בשיטה ייחודית לנו מגן על עץ האדנית, מונע רקבון, מונע פטריות , מונע עובש ושומר על בריאות השורשים.

איטום האדניות הקיים בקרב יצרנים שונים ומתבצע בעזרת ניילון או שמשונית. החסרונות באיטום זה הם: בלאי מהיר, חלל בין העץ לניילון המאפשר חילחול של מים לדפנות האדנית, חיבור הניילון או שמשונית לעץ נעשה על ידי סיכות, תוך זמן קצר הסיכות מחלידות או משתחררות דבר המאפשר זרימת מים חופשית לדופן האדנית, דחיפת שורשים חזקים עלולים לקרוע את הניילון או שמשונית. עץ האדנית בחלקו החיצוני אינו אטום דבר המאפשר למים לחדור מבין החריצים לתוך החלק הפנימי של הניילון.

אדניות העץ שלנו הינן ייחודיות, ועשויות מחומרי איטום המבטיחים איכות ועמידות. הן מגיעות עם בידוד פולימרי מיוחד מודבק ישירות לעץ, בניגוד למרבית אדניות העץ הנמכרות כיום בארץ , המבטיח עמידות רבה יותר לאורך זמן רב יותר.

אנו “בכדי ציון” התייחסנו בכובד ראש לכל הגורמים העלולים לפגוע באיכות האדנית ומצאנו פתרונות בלעדיים וייחודים לנו כדי לייצר אדניות ייחודיות ואיכותיות שיתנו מענה לשנים רבות

  • בשלב ראשון אנו משמנים את האדנית כדי להזין את העץ ולמנוע פטריות, עובש וריקבון
  • אנו מורחים שכבת איטום עם סיבים ובין החריצים של העץ, ומניחים רשת. כל זה מודבק ישירות לעץ.
  • מריחה נוספת של חומר איטום סופי האוטם את חלקו הפנימי של העץ באופן הרמטי.

תהליך זה מייקר במקצת את ייצור האדנית , אך לטווח הארוך מצדיק את ההשקעה ומבטיח לכם אדניות לזמן ממושך.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »