יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

שולחן עץ לפאבים

תוכן עניינים

מקימים פאב חדש? רוצים לחדש פאב קיים?

עיצוב פאב הוא מלאכה לא פשוטה הדורשת תכנון מירבי של ריהוט הפאב והתאמת המידות של הריהוט לגודל החדר. רוב הפאבים בישראל מזמינים את הריהוט שלהם בהזמנה אישית, מה שמאפשר לייצר כל שולחן וכסא על פי גודל מוגדר מראש. אחד הרהיטים הייחודיים שיש בעיקר בפאבים ולא בבתי עסק אחרים הוא שולחן עץ לפאבים, הבנוי משכבות עץ עבות ונחשב לחזק ואמין במיוחד. כל שולחן נבנה בהתאם למיקום שלו בפאב, כאשר את השולחנות שמוצבים בחלק החיצוני של הפאב צריכים להיות מיוצרים מעץ היכול לעמוד בפגעי מזג האוויר.

בחירת עיצוב של שולחן עץ מלא

ישנם עיצובים רבים לשולחנות פאבים והן עיצוב אחד המומלץ יותר מאחרים. כאשר אתם מחפשים שולחן עץ מלא לפאב, תוכלו להתאים אותו לעיצוב הכללי של חלל העסק שלכם. העץ משתלב מצויין בעיצוב פנימי וחיצוני לפאבים, בעיקר פאבים המגדירים את עצמם “פאב אירי”. השימוש בעץ מלא מאפשר לכם להשקיע בריהוט אשר יחזיק לכם לשנים רבות קדימה עם תחזוקה נמוכה ביותר. שולחנות הפאבים, בשונה משולחנות של מסעדות ובתי קפה, סופגים הרבה מאוד נוזלים בגלל שתיית האלכוהול ולכן הם צריכים לעמוד בפני רטיבות בצורה יעילה ביותר.

ייצור שולחנות לפאבים בכמויות גדולות

אם אתם צריכים מספר גדול של שולחנות לפאב שלכם, יש לכם אפשרות לבצע הזמנה גדולה של שולחנות מעץ מלא ולבחור מספר דגמים וסוגים של עצים בהתאם למיקום השולחן בבית העסק שלכם. בנוסף לכך, תוכלו לבחור שולחנות בכמה גדלים ומידות ולהתאים אותם לכל חלל בפאב. במידה ואתם צריכים גם כיסאות בר וכיסאות רגילים, תוכלו לבצע את ההזמנה של הכיסאות יחד עם השולחנות ולבחור עיצוב תואם לכל הריהוט החדש של הפאב שלכם.

שולחן עץ לפאבים בייצור כחול לבן

לפרטים נוספים על הזמנת שולחן עץ לפאבים וקבלת הצעת מחיר התואמת את הצרכים העסקיים שלכם, צרו קשר עם חברת כדי ציון ותוכלו לקבל את כל המידע הנדרש לכם לריהוט מחדש של הפאב שלכם. החברה מציעה שירותי תכנון וייצור של ריהוט לפאבים מעץ מלא ואיכותי שישרת אתכם לשנים רבות בצורה אידיאלית ויעניק ללקוחות שלכם נוחות מירבית ואווירה נפלאה בכל ערב בפאב.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »