יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

ייצור מטבחי גינה

תוכן עניינים

ייצור מטבחי גינה הינה חלופה חדשנית למטבחים הביתיים המוכרים לכולנו.

המטבח מהווה בבתים רבים את הלב הפועם של הבית, שכן אוכל הוא סיבה טובה לארוחה משפחתית איכותית או לבילוי עם חברים. רבים מאתנו מוצאים את עצמם מאחרים דווקא במרפסת הבית או הגג או לחילופין בגינה וזאת נוכח העובדה כי בילוי תחת כיפת השמים באוויר הצלול מהווה יתרון ונחשב כאהוב ופופולרי למדי.

אחת משיטות האירוח הישראליות ביותר היא ארוחת “על האש” ומשפחות רבות מחזיקות בביתם מכשיר גריל ומארחות ערב נעים של בשרים צלויים ויין משובח. על מנת לשלב בין היתרונות של אירוח בחוץ ונוחות הבישול נולד הרעיון של ייצור מטבחי גינה המציעים לחובבי הבישול את כל מה  שהם צריכים בהתאם לבחירתם ולצרכיהם.

ייצור מטבחי חוץ

ייצור מטבחי גינה וכן ייצור מטבחי חוץ משלבים פרקטיקה ועיצוב ומתמקדים באלמנטים החיוניים לבישול ואירוח בסביבת הגן דוגמת: גריל, כיור, משטח עבודה, פינת ישיבה ועוד. ייצור מטבחי חוץ מביא לידי ביטוי את היתרונות של בישול איכותי ובילוי מהנה בשעות הפנאי. ייצור מטבחי חוץ כולל את כל האלמנטים הבטיחותיים ומספק אפשרות לאחסון מזון במקרר ומקפיא ייעודיים.

מטבחי חוץ מספקים יכולת לבשל ברמה של מטבח ביתי לכל דבר וזאת בזכות מרחבי אחסון מתאימים, תאורת לילה, מנדף ריחות וכמות מבערים המתאימה לארוחה משפחתית וכן לאירוח ערב חברים. ברוב המקרים, הב של מטבחי חוץ הוא פינת גריל בשרים משוכללת אשר מקבצת סביבה במהירות את כל המוזמנים הנהנים מההכנה ומהריחות המשכרים.

לשם כך, ייצור מטבחי גינה וכן מטבחי חוץ מספקים ללקוח עמדות גריל מהמתקדמות והאיכותיות ביותר בעולם הבישול, כאלה המשלבות נוחות שימוש עם תוצאות בישול נהדרות.

בריקים למטבח

עיצוב מטבחי חוץ מציע שימוש באלמנטים שונים בהם בריקים למטבח. מדובר על חיפוי קיר איכותי, עמיד ויוקרתי המעניק למטבח ערך מוסף עיצובי ופרקטי המגן ושומר על קירות המטבח. בריקים למטבח מגיעים בשלל צבעים, גדלים וצורות ויכולים להיות מודבקים על גבי קיר יחיד או לכסות את כל קירות המרחב. השימוש בבריקים למטבח הפך לפופולרי ונחשב כיום לאחד הטרנדים החמים בעיצוב הבית.

מטבחי חוץ

כדי ציון הינה חברה המתמחה במתן פתרונות עיצוביים ופרקטיים לבית ולעסק. בין תחומי ההתמחות שלנו אנו מציעים ייצור מטבחי גינה וכן מטבחי חוץ איכותיים ומשוכללים אשר יהפכו כל ארוחה לחגיגה של ממש. חברת כדי ציון מספקת שירותים מקצועיים וייעוץ המבוססים על הניסיון הרב אשר רכשנו לאורך שנים וכל זאת תוך הקפדה על מצוינות, אמינות ומקצועיות לאורך כל הדרך.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »