יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

שולחן קפה מעץ לבית קפה

תוכן עניינים

בעלים של בית קפה? מחפשים שולחנות לעסק שלכם?

אם אתם מחפשים שולחנות שיוצבו בבית הקפה שלכם, תחשבו קודם כל על שולחנות מעץ! שולחן קפה מעץ לבית קפה הוא הדבר הנכון ביותר לטווח הארוך וניתן להזמין אותו בהתאמה אישית לעיצוב הנוכחי של בית הקפה שלכם. ייצור שולחנות באמצעות עץ מאפשר לכם להגיע לכל עיצוב ודגם שתרצו בעלות משתלמת המותאמת לתקציב שלכם. את המידות, עובי וגודל השולחן תוכלו לבחור בעת התכנון הראשוני במטרה לייצר את השולחן המושלם עבור בית הקפה שלכם. הדגש על בחירת כל ריהוט בבית העסק הוא חשוב, בעיקר עבור עסקים המקבלים לקוחות באופן יום יומי.

מידות וגדלים של שולחן קפה עץ לבית קפה

גודל ומידת כל שולחן צריכים להתאים למבנה בית הקפה, בין אם זה המבנה הפנימי של בית הקפה ובין אם זה המבנה החיצוני שלו. שולחן קפה עץ לבית קפה המוצב מחוץ למבנה בחצר העסק, צריך להיות עשוי מעץ מלא המתאים לתנאי חוץ. בין סוגי העצים הנפוצים לריהוט חוץ הם עץ הקווילה ועץ הטיק הנחשבים לחזקים ועמידים במיוחד מפני קרני שמש חזקות, רטיבות, גשמים ולחות גבוהה. במידה ואתם צריכים לגדר איזור מסוים בבית הקפה ולבצע הפרדה בין שביל גישה או מדרכה לשולחנות, תוכלו לעשות זאת באמצעות אדניות עץ מלא, אותן תוכלו להזמין יחד עם השולחנות דרך האתר.

שולחן קפה עץ לבתי קפה בעיצוב אישי

עיצוב אישי לשולחן קפה עץ לבתי קפה מספק מענה לבתי עסק המעוניינים בעיצוב ייחודי, אשר יתפוס את העין ויהיה חלק מהאופי של המקום. אם אתם לא יודעים איזה עיצוב יתאים לשולחנות הקפה לעסק שלכם, תוכלו להתייעץ עם חברה מקצועית המייצרת את השולחנות ויכולה לתכנן יחד איתכם את העיצוב והדגם לכל שולחן ושולחן לבית הקפה. שולחנות הקפה הם בדרך כלל שולחנות נמוכים יותר משולחנות אוכל ומתאימים לישיבה עם ספות וכורסאות.

תכנון וייצור של שולחן קפה מעץ לבית קפה

להזמנה של שולחן קפה מעץ לבית קפה בעיצוב המותאם באופן מושלם לדרישות שלכם, צרו קשר עם חברת כדי ציון ותוכלו לבצע הזמנה כבר עכשיו. צוות החברה ממתין לשיחת הטלפון מכם דרך מספר הטלפון המופיע באתר והוא ישמח לתכנן ולייצר עבורכם את שולחנות העץ היפים והאיכותיים ביותר.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »