יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

שתילה ואחזקת אדניות

תוכן עניינים

למשל:

  • מסעדה תוכל להקיף את שולחנות הסועדים במגוון עשבי תיבול ריחניים, שיחי עגבניות ופרחי מאכל.
  • משרד שיש בו גם חצר קטנה יכול להפוך את השטח הפתוח הריק לאטרקציה קטנה עם אדניות המחזיקות עצים קטנים וצמחייה גבוהה שתספק מעט צל והרבה צבע לשטח הריק.
  • לחנות סבונים וטואלטיקה, למשל, נציב שיחי בושם ופרחים ריחניים.
  • צורך אחר שאדניות יכולות לספק בחללים גדולים של מרחב פתוח היא פתרון דקורטיבי לחלוקת השטח לאיזורים סגורים. למשל, באיזור הושבה בבית קפה או מסעדה באיזורים סגורים. ניתן ליצור מסגרת של אדניות עץ גבוהות על הדק בחוץ שיתחמו את דלפק המארחת, או אדניות בטון כבדות למרפסת האבן.

כדי ציון יספקו עבורכם התאמת כדים ומיכלי שתילה סגורים ממבחר עיצובים, חומרים וסגנונות שייצרו ריאות ירוקות במשרדים, איזורי המתנה, היכלות נוסעים בשדות תעופה ותחנות מרכזיות ובמרחבים ציבוריים רבים אחרים. אנו נדאג לכל שירותי התחזוקה של האדניות, מאיטום נכון, תחזוקת מצבן, ניקוז והשקיה או שתילת צמחים חלופיים. נספק פתרונות לצמחיה הידרופונית או מלאכותית ונתאים את האדניות לשפה העיצובית של החלל שלכם מבחינת הצבעים, המרקמים, החומרים והאמירות הסגנוניות המשתנות מאוד מעסק לעסק.

אם אתם בעלי עסק ומעוניינים להפיח חיים באפרוריות הסגורה של חללי העבודה וקבלת הקהל, פנו אלינו ואנשי הצוות המנוסים שלנו בכדי ציון יישבו עמכם ונברר יחד את הצרכים שלכם לפי אופי העבודה וסוג השירות שאתם מספקים, החלל הנתון, והתקציב העומד לרשותכם. נתאים עבורכם שירותי שתילה ואחזקת אדניות שיתאימו לצרכים אלה ונשתדל לפשר בין אילוצי המציאות לשאיפות העיצוביות שלכם.

לפרטים נוספים התקשרו אלינו ונספק לכם מענה מיידי בטלפון: 054-5335416 או בקרו אותנו במושב עזירקם הסמוך לאשדוד.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »