יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

שירותי גינון ופיתוח גינות

תוכן עניינים

טיפוח הגינה ופיתוחה אינו מסתכם בכיסוח הדשא וגיזום השיחים.

שירותי גינון ופיתוח גינות מושכלים יבחנו את הציפיות שלנו מחצר ביתנו. עבור רובנו הבית הפרטי הוא יעד שמסמל את התגשמות רוב מאמצינו וכעת כשהגענו למנוחה והנחלה, אנו רוצים להישען אחורה וליהנות מפרי עמלנו.

החצר יכולה להיות מקום המפלט הזה ולהיות נקודה ירוקה של טבע. כדי להקיף את עצמנו באווירה שאנחנו רוצים בחצר שלנו, נזדקק לשירותי אנשי מקצוע מנוסים שרגישים לצרכינו שיסייעו לנו להבין מה נדרש כדי להפוך את הגינה להתגשמות הצרכים הללו.

כדי ציון בעלי שנות ותק רבות בתחום שירותי גינון ופיתוח גינות ויסייעו לכם להוציא את המיטב מהגינה ויציעו פתרונות לעיצובה. בשלב הראשוני ביותר תוזמנו לשיחה עמנו בה נחשוב יחד מה הצרכים וכיצד ניתן ליישם אותם במגבלות השטח והתקציב שלכם.

למשל:

  • חובבי האמנות שבכם ירצו חפצי נוי, פסלים קטנים ואמצעים דקורטיביים שונים וישקיעו בהם יותר. תוכלו לשלב גם בפתרונות הצמחייה שלכם אדניות מעוצבות או צמחים מטפסים שישתלבו בעיצוב הפרגולות והמרפסות ויהפכו אותן ממבנה ערום לגנים תלויים.
  • אם אתם חובבי בישול ותמיד חלמתם על גינת ירק מלאה בכל השפע שהטבע יכול להציע לכם נתכנן יחד כיצד להקצות לכך שטח נאה ויעיל, נמצא את הפתרונות כיצד למקסם את ערוגות הירק ואת תפוקתן ועדיין להשאיר מקום לפינת ישיבה, לפרחים ולדקורציה שתכניס צבע לחיים שלכם בחוץ.
  • אם ישנן בעיות חוזרות בגינה שלכם כמו עשבים עיקשים שמשמידים כל חלקה טובה או מזיקים שחוזרים שוב ושוב, מיטב המומחים שלנו בתחום הגינון יסייעו לכם לזהות את הבעיה ולספק פתרונות קבועים.
  • אם אתם, איך נאמר זאת במילים עדינות, לא ממהרים לתפוס מגרפה ואינכם מתכוונים להחזיק שירותי גינון ופיתוח גינות באופן קבוע לתחזוקה השוטפת, נחשוב כיצד לעצב את הגינה כך שתדרוש תחזוקה מינימלית עם מערכות השקייה ממוחשבות, סוקולנטים שאינם דורשים טיפוח רב, צמחייה מלאכותית ונמנע מעצים נשירים שידרשו גריפת עלים מהשבילים לעתים קרובות.
  • נקבע יחד את האיזון המדויק לכם בין פרטיות לבין חשיפה אל החוץ ונתכנן את הצמחיה ואולי אף גדר חיה או מטפסים על הגדר בצורה כזו שתספק לכם את הכיסוי והפתחים שאתם מעוניינים בהם. למשל, כזו שתספק הצצה לעוברים ושבים לגינה היפה או לסלון המסודר, אך תסתיר מהעין את חדר העבודה המבולגן או את חדרי השינה.
לפרטים נוספים על שירותי גינון ופיתוח גינות, התקשרו עכשיו: 054-5335416.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »