יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

שולחן קפה מעץ לבית

תוכן עניינים

מחפשים שולחן לפינת הקפה שלכם? הגעתם למקום הנכון!

פינת הקפה בתוך הבית או בחצר הבית היא המקום המושלם לנוח ולהתרווח בו בבוקר לפני יום עבודה, בערב ובסופי שבוע. בכדי שתוכלו להנות מפינת הקפה שלכם, אתם צריכים שולחן איכותי שישמש אתכם בכל יום. שולחן קפה מעץ לבית הוא המומלץ ביותר והוא מביא איתו אווירה כפרית ונעימה ונוחות מקסימלית לשתיית הקפה שלכם בכל רגע המתאים לכם. שולחן הקפה מגיע ב-2 גבהים עיקריים: גובה שולחן סלון המתאימים לספה או כורסא וגובה שולחן אוכל וניתן לבחור את הגובה המתאים ביותר לשולחן ע”פ הדרישה שלכם.

היתרונות של שולחן קפה מעץ

הבחירה בשולחן קפה מעץ היא המומלצת ביותר מכיוון שהעץ המלא נחשב לאיכותי במיוחד ויכול לשמש אתכם להרבה שנים כמעט ללא בלאי, לעומת שולחנות העשויים ממתכת או אלומיניום היכולים להישבר או להתעקם בעת מעבר דירה או נפילת חפץ כבד על השולחן. אם יש לכם ילדים קטנים או תינוק בבית, צריך גם לחשוב עליהם. שולחנות העץ עם פינות מעוגלות מתאימים במיוחד לילדים ותינוקות ומהווים פחות סכנה עבורם, זאת לעומת שולחנות המשלבים זכוכית וסוגים שונים של מתכות כמו אלומיניום וברזל.

עיצוב שולחן מעץ על פי הזמנה שלכם

על מנת שהשולחן בפינת הקפה יהיה מתאים לסגנון ולטעם שלכם, יש לכם אפשרות לבצע הזמנה בהתאמה אישית של השולחן מחברה המייצרת את הריהוט על פי הזמנה. אם אתם לא יודעים מה הסגנון שלכם בריהוט, תוכלו לגלות אותו בחיפוש אחר שולחן פינת הקפה מתוך קטלוג של רהיטי גן ובית אליו תוכלו להגיע דרך צוות האתר. ניתן להזמין גם מספר שולחנות בעיצוב דומה לבית ולגינה ולשלב בין סוגים שונים של עץ מלא בכדי להתאים את הריהוט גם לשימוש בחוץ עם עמידות אופטימלית כנגד פגעי מזג האוויר.

שולחן קפה מעץ לבית במחירים מעולים!

החלטתם להזמין שולחן קפה מעץ לבית? רוצים לקבל הצעת מחיר לשולחן בעיצוב אישי? זה הזמן לפנות לחברת כדי ציון ולבחור את שולחן הקפה המתאים ביותר עבורכם. צוות החברה ישמח לעצב עבורכם שולחן איכותי מעץ אשר ישמש אתכם לשנים רבות קדימה בכל פעם שתרצו לשבת ולשתות את הקפה הטעים שלכם.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »