יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

שולחן מעץ למסעדה

תוכן עניינים

שום מסעדה אינה שלמה בלי ריהוט שמשלים את האוירה ומכתיב את סגנון העיצוב שלה. אין ספק שהריהוט יכול לעשות את העיצוב לכן כשניגשים לבחור ריהוט למסעדה חשוב לדאוג שהוא יתכתב עם הסגנון הכללי של המקום וכן יהיה נוח ופרקטי לשימוש. אחת האופציות הפופלריות ביותר לסוג שולחן שיכול להתאים למסעדות הוא שולחן מעץ למסעדה. שולחן זה מגיע במגוון עיצובים וגדלים שונים ויכול לשלב כמה חומרים גם יחד למראה מיוחד יותר.

מגוון סוגים שונים של שולחנות מעוצבים למסעדות

כל מי שאי פעם חיפש שולחנות למסעדה שלו ודאי ניתקל באין ספור אפשרויות של שולחנות בשלל סגנונות וגדלים שונים. כך למשל, ישנו שולחן עגול מעץ בגוון בהיר או כהה יותר עם רגליים מעץ או ממתכת בצבעים שונים. כמו כן, ישנם שולחנות ריבועיים או מלבניים בגדלים שונים שיכולים להתאים ולהשתלב היטב בסגנון של מגוון רחב של מסעדות. שולחנות מעץ נחשבים לבחירה פופלרית ביותר עבור מסעדות, שכן הם בעלי עמידות גבוהה בפני נזקי שמש או רטיבות ואינם משנים את צבעם עם הזמן.

בחירת שולחן מעץ למסעדה שלכם

בחירת שולחנות למסעדה שלכם עשויה להיות משימה לא פשוטה שכן יש כמה דברים שחשוב שתיקחו בחשבון לפני שתרוצו לרכוש שולחנות. קודם כל, במידה ויש לכם מסעדה קטנה עם חלל פנימי מצומצם ואתם רוצים לנצל את השטח בצורה הטובה ביותר אולי כדאי שתלכו על שולחנות קטנים עגולים המתאימים לשניים עד שלושה סועדים. כמו כן, אם יש לכם בית קפה קטן שולחן עגול קטן גם כן יכול להתאים למקום שלכם. למסעדות גדולות, ניתן ללכת על שולחנות מרובעים גדולים שמסביבם יכולים לשבת לפחות ארבעה אנשים.

מבחר שולחנות איכותיים בעיצובים מרהיבים לכל צורך

אחד הדברים שאנשים הכי שמים לב אליו כשהם נכנסים למסעדה הוא הנראות. כדי שהמסעדה שלכם תראה טוב תמיד מומלץ לבחור בשולחנות מעוצבים שייתרמו ויחמיאו לסגנון המקום. לכל שולחן מעץ למסעדה שאנו מציעים לכם יש אופי וייחודיות משל עצמו שיכול לתרום רבות לנראות המקום שלכם. לדוגמא, ניתן ללכת על שולחן עגול מעץ בגדלים שונים המגיע בגוונים בהירים או כהים עם רגלי מתכת או עץ. מוזמנים ליצור עמנו קשר לביצוע רכישות של שולחנות איכותיים ומיוחדים במחירי מציאה

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »