יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

שולחן מעץ לגינה

תוכן עניינים

איזה שולחן יהיה הכי מתאים לגינה שלכם?

שולחנות לגינה מתחלקים ל-2 סוגים עיקריים – שולחנות קפה נמוכים ושולחנות לפינת אוכל. את 2 הסוגים הללו אפשר למצוא במגוון דגמים וצבעים וניתן לייצר אותם מחומרי גלם שונים. חומר הגלם המומלץ ביותר לייצור של שולחנות לגינת הבית הוא עץ טבעי, מכיוון שהוא נשמר לשנים רבות קדימה והוא משתלב מצוין במראה הצמחייה והעצים בגינה. שולחן מעץ לגינה עשוי מעץ מלא המתאים לתנאי חוץ ואטום בצורה אופטימלית באמצעות חומרים פולימריים למניעת עובש, ריקבון וחדירה של מזיקים לחלקים הפנימיים של העץ.

שולחן גינה מעץ לפינת ישיבה

מזג האוויר בישראל מאפשר ברוב חודשי השנה ישיבה בחצר הבית ולכן אחד מסט הרהיטים המבוקש ביותר בישראל הוא סט פינת ישיבה לגינה. הסט כולל ספה מעוצבת, 2 כורסאות ושולחן נמוך (שולחן קפה). שולחן גינה מעץ לפינת ישיבה יכול להיות עשוי מעץ טיק או עץ הקווילה ולהגיע בעיצובים מיוחדים. אם אתם אוהבים סגנון מסויים של עיצוב ורוצים שולחן עם עיצוב מותאם אישית, יש לכם אפשרות לבצע את הזמנת השולחן ישירות מהיצרנים ולא דרך חנויות שיווק. יצרנים העובדים עם עץ מלא, יכולים לייצר לכם שולחנות מעץ בכל עיצוב שתבחרו ובכל צביעה שתתאים לגינה שלכם.

הזמנת שולחן לפינת אוכל לגינה

שולחן אוכל לגינה יכול לשמש לכל ארוחה משפחתית וניתן להציב אותו במיקום נוח להגשת האוכל לשולחן. שולחן האוכל העשוי מעץ מלא, יחזיק לשנים רבות ואפשר להזמין גם שולחן נפתח במידה ואתם מארחים יותר אנשים בתקופת החגים ואירועים חגיגיים. את השולחן אתם מקבלים במידות המתאימות לגינה שלכם ובהתאמה מושלמת לגובה הכיסאות שיש לכם בגינה. במידה ותרצו להזמין גם כיסאות, תוכלו לבחור בכיסאות התואמים את עיצוב השולחן שבחרתם. חומרי גלם המשתלבים היטב עם העץ הטבעי הם האלומיניום והזכוכית המאפשרים ליצור עיצובים מרהיבים לשולחנות בכל הגדלים.

הזמנת שולחן מעץ לגינה מחברה מובילה

להזמנת שולחן מעץ לגינה בהתאמה מושלמת לגינה שלכם, צרו קשר עם חברת כדי ציון המתכננת ומייצרת ריהוט איכותי מעץ לגינה למאות לקוחות בכל שנה באיזורים נרחבים בארץ. התקשרו למספר הטלפון המופיע באתר וקבעו פגישה עם צוות חברת כדי ציון אצלכם בבית כבר לימים הקרובים.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »