יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

חפצי נוי לגינה

תוכן עניינים

הגינה דורשת תחזוקה מתמדת. השקייה קבועה, כיסוח הדשא, שתילה של צמחים עונתיים, גריפת העלים ועקירת העשבים היא רק חלק מהמשימות השוטפות שיש לבצע.

עם זאת, לפעמים כל ההבדל בין גינה מוזנחת ומשעממת לבין גינה ייחודית ונעימה, הוא בבחירה נכונה של חפצי נוי לגינה.

מעבר לפינות ישיבה נעימות ויפות מפינת אוכל ועד נדנדות וערסלים, מתקנים לצל כמו סככות ופרגולות ותוספות ייחודיות כמו צמחייה מושקעת או תאורה דקורטיבית, בכדי ציון אנו מציעים מגוון עצום של חפצי נוי לגינה שיכולים לתת אופי חדש לגינה שלכם ואת האמירה האישית שלכם.

איך נבחר חפצי נוי לגינה שיתאימו לביתנו?
הכל מתחיל בטעמכם האישי ובאופן שהחפצים השונים יתכתבו עם העיצוב הכולל של הבית והחצר.

חשוב שניצור קו אחיד שיהיה בעל נושא מסוים ויהיה נעים לעין, אחרת השאיפה להוסיף עניין תהפוך לאוסף חפצים שתיצור בלאגן גדול. למשל:

  • אם הבית מעוצב בסגנון כפרי, גלגל עגלה גדול, מריצת עץ קטנה – אפילו כאדנית לפרחים, או באר אבן קטנה בעלת מראה עתיק יכולים לתת תחושה רומנטית של בית חווה.
  • אם יש לנו מוטיביים אסיאתיים, למשל, נוכל להציב פסל בסגנון כזה, לפידי גינה מעוצבים מבמבוק, מתקן לקטורת וכו’.
  • אם אתם חובבי טבע ומעצבים גינה עשירה בצמחיה תוכלו לשלב בה בריכה דקורטיבית עם דגים או צמחיית מים, עם מפל או נחל קטן שיספק גם צליל פכפוך מים מרגיע ויוסיף אווירה של טבע בתוך הגינה.
אך חפצי נוי לגינה אינם מתחילים ונגמרים בפסלים ופריטי דקורציה. כדי ציון מזמינים אתכם לבחור ממגוון של כדים מעוצבים בהזמנה אישית מחומרים שונים, שיעמדו כחפץ נאה בפני עצמו או כעציץ המכיל שיח או ערוגת פרחים קטנה. תוכלו לשלב בצורה חכמה בחצר ובמרפסות המשקיפות אליה אדניות מעץ, בטון ומגוון חומרים נוספים בשלל עיצובים וצבעים שיוסיפו אופי רב לחצר ויתכתבו עם עיצוב הבית.

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר

עסקים רבים בארץ ובחו”ל מציעים חפצי נוי לגינה באיכות ירודה ובדגמים החוזרים על עצמם שוב ושוב. על מנת להתאים את החפצים באמת לצרכים שלכם בצורה חכמה, היוועצו באנשי מקצוע בעלי ניסיון. לפרטים נוספים על דרכים חכמות להוסיף חפצי נוי לגינה שלכם, התקשרו אלינו עוד היום בטלפון: 054-5335416, או שלחו לנו שאלות בדוא”ל: kadeizion@gmail.com. כמובן שאתם מוזמנים להגיע אלינו במושב עזירקם כדי שתוכלו להתרשם ממגוון האביזרים שיש לנו להציע ולהיוועץ עמנו בשיחה פנים מול פנים.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »