יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

חיפוי בריקים בסלון

תוכן עניינים

איך מעצבים מחדש את הסלון בצורה מהירה ופשוטה?

אחת השיטות הפופולריות ביותר בשנים האחרונות לעיצוב מחדש של קירות הסלון היא בניית חיפויים מבריקים, כאשר ישנם סוגים שונים של בריקים המגיעים במגוון דגמים וצבעים. חיפוי בריקים בסלון המעניק מראה חדש ויוקרתי, הוא החיפוי הנבנה באמצעות בריקים העשויים עץ. צבע העץ הטבעי המוטמע בחלל הסלון, מספק לחלל החדר מראה מרשים ומרווח יותר. העץ הנפוץ ביותר לשימוש בייצור בריקים הוא עץ האלון אשר ניתן למצוא אותו במגוון רחב של צבעים טבעיים ודגמים. ניתן להוסיף את הבריקים גם למבואה של הבית, לפינות האוכל ואף לקירות המטבח.

התקנת בריקים למטבח עם מומחים בתחום

באמצעות יישום של לבנים על קירות בחדרים שונים בבית, ניתן לעצב כל חלל בצורה מהירה ויעילה במיוחד. בריקים למטבח או לסלון יוצרים אווירה חדשה לגמרי, תלוי באיזה צבע משתמשים ובאיזה סוג חומר גלם. בחיפוש אחר חיפוי בריקים מחיר משתלם תוכלו למצוא דרך אחת החברות המובילות בישראל בתחום הייצור בעץ. הבריקים מיוצרים בארץ על פי העיצוב המתאים לכם ובמחיר על פי בריקים וזמן עבודה. חיפוי בריקים מחיר המותאם לתקציב שלך תוכלו לקבל בתהליך בחירת סוגי הבריקים, הכמות שלהם וצורת הגימור לפני ההתקנה. הבריקים מתחברים לקיר עם חומרי דבק ייעודיים הנחשבים לחזקים מאוד עם בטיחות מלאה שהבריקים ישארו על הקיר למשך שנים רבות.

חיפוי קירות פנים באמצעות עץ

אם אתם אוהבים את סגנון העץ במסעדות, בתי קפה, בגינות בתים, תדעו שהיום אפשר להנות מעיצוב בעץ גם בתוך קירות הבית. חיפוי קירות פנים בשימוש עם בריקים העשויים מעץ אלון, יכול לשנות את כל מראה הבית עם הטמעה מושלמת של צבע חי וטבעי. הכנסת הטבע אליכם הביתה מעולם לא הייתה פשוטה יותר והיום זה בהחלט אפשרי באמצעות בריקים איכותיים העשויים מעץ.

הזמנת חיפוי בריקים בסלון בהתאמה אישית

להזמנת שירותים מקצועיים לחיפוי בריקים בסלון, צרו קשר עם חברת כדי ציון המספקת שירותי ייצור והתקנת בריקים ללקוחות באיזורים נרחבים בארץ ומביאה איתה ידע רב וניסיון עצום בייצור של מוצרי עץ איכותיים לגינה ולבית. צוות החברה ישמח להיפגש בבית שלכם ולבנות עבורכם תוכנית עבודה מסודרת לייצור של בריקים לחיפויי חדרים שונים בבית.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »