יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

חיפוי בכל סוגי הבריקים

תוכן עניינים

קיר בריקים מהווה תוספת עיצובית משמעותית וייחודית לבית ולחוץ. מדובר באלמנט מסוגנן המעניק לחלל ולמרחב מראה יוקרתי ומרשים.

חיפוי בריקים הפך לפופולרי למדי בשנים האחרונות, כאשר הבריקים הינם לבנים מפורקות או מתועשות המהוות פתרון נוח ואיכותי לחיפוי קיר. חיפוי בריקים נחשב כאלמנט דקורטיבי מוביל המוסיף סטייל וייחודיות וכן יוצר אווירה ביתית וחמימה.

חיפוי בבריקים מעץ

בריקים משמשים כחומר בנייה מזה אלפי שנים המתאפיין בחוזקה ועמידות רבה.

כיום, חזר חיפוי בכל סוגי הבריקים לאופנה בזכות התכונות והיתרונות שלו הכוללים מגוון צבעים וגדלים, מראה יוקרתי ועמידות גבוהה. חיפוי בבריקים מעץ יכול להתאים לכל סגנון וקו עיצובי בבית והוא משתלב לצד אלמנטים נוספים בחלל.

חיפוי בבריקים מעץ ניתן להדביק על קיר אחד ליצירת מראה מיוחד השובר את האחידות ומעניק סטייל ושיק, או לחילופין לחיפוי כל הקירות במרחב באופן הומוגני. חיפוי בבריקים מעץ אינם דורשים תחזוקה רבה או מיוחדות והוא שומר על מראהו המרשים לאורך זמן.

חיפוי בריק לבית

חיפוי בריק לבית הינו פתרון מעולה לקירות הפנימיים של הבית, אך ניתן לעשות בו שימוש גם בקירות חיצוניים.
חיפוי בריק לבית מגיע במגוון רחב של טקסטורות, צבעים וגדלים בהתאם להעדפה והטעם האישי של הלקוח. הדרך הנכונה לבחירת חיפוי בריק לבית היא באמצעות הגדרת הקו העיצובי הרצוי. בריקים מפירוק נחשבים ליוקרתיים יותר ובעלי מראה חמים ואותנטי, מי שמעוניין בעיצוב מודרני, יבחר בבריקים תעשייתיים בעלי מראה וגוון אחיד.

חיפוי בריק לבית קפה

אחד השימושים הפופולריים של ברירים הינו חיפוי בריק לבית קפה, מדובר בתוספת עיצובית המעניקה לעסק סטייל ומראה ייחודי ונעים. חיפוי בריק לבית קפה יוצר רושם רב על הלקוחות ומשדר שיק אופנתי באווירה חמימה ומזמינה. בריקים מהווים פתרון פרקטי ואסתטי כאחד המתאים לבתים פרטיים, לקירות פנים וחוץ וכן לשורה ארוכה של בתי עסק בדגש על אלה המארחים את הלקוחות דוגמת מסעדות, בתי מלון ובתי קפה.

מגוון פתרונות חיפוי ועיצוב מקצועיים

כדי ציון הינה חברה מובילה וותיקה בתחום פתרונות עיצוביים לבית ולעסק. אנו מתמחים בחיפוי בכל סוגי הבריקים המיוצרים בטכנולוגיות חדישות לקבלת מוצר עמיד, איכותי ובעל מראה מרשים ומלא סטייל. צוות אנשי המקצוע המיומן של כדי ציון פועל בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח לאורך כל הדרך, החל משב הרעיון, דרך התכנון ועד ליישום מלא של התכנית בהתאמה אישית לצרכי והעדפות הלקוח וכל זאת תוך הקפדה על אמינות, מקצועיות ואיכות השירות.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »