יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

בריקים לחיפוי קירות חוץ

תוכן עניינים

מתכננים שיפוץ חיצוני לבית? כדאי שתבחרו בחיפוי בריקים!

בריקים לחיפוי קירות חוץ הם הטרנד המצליח ביותר של השנים האחרונות והוא מביא איתו פתרונות עיצוב מתקדמות ובידוד איכותי יותר לבתים פרטיים. הבריקים יכולים להיות מיוצרים מסוגים שונים של חומרי גלם כגון אבן טבעית, חומרים סינטטיים ועץ. הבריקים מעץ מביאים איתם ייחודיות ויוקרה וניתן למצוא אותם בעיצוב ייחודיים וטבעיים השונים מכל חומר גלם אחר. הבריקים העשויים מעץ מוצמדים בצורה יעילה לקירות חיצוניים ועמידים כנגד פגעי מזג האוויר ורטיבות בקירות. היתרונות של בריקים באים לידי ביטוי בשיטת העבודה ובשינוי עיצוב הקיר באופן מיידי בהשקעה כספית נמוכה יחסית.

בריקים לחיפוי קירות מחומרים עמידים לתנאי חוץ

הבריקים המשמשים לחיפוי קירות פנים וחוץ הם מתפרקים וניתן להחליף אותם בצורה קלה ביותר. בשונה מקיר לבנים אמיתי, הדורש עבודה מורכבת להחלפת כל לבנה, במקרה של בריקים לחיפוי קירות ניתן להסיר את כולם או להחליף מספר בריקים פגומים בקלות וללא מגבלה כלשהי. התחזוקה של הבריקים לקירות החיצוניים היא קלה מאוד וניתן לנקות אותם בקלות וביעילות באמצעות חומרי ניקוי פשוטים. בנוסף לכך, הם מהווים שכבה נוספת של בידו מרעש, קור וחום.

בחירת הגוונים המתאימים ביותר לבית שלכם

באמצעות בחירת גוון אחד או שילוב של מספר גוונים, תוכלו לעצב את הבית שלכם באופן מהיר מחדש ללא זכר לעיצוב הישן שהיה בו קודם. תוכלו לבחור את הצבע האהוב עליכם והדוגמא המתאימה ביותר לעיצוב החיצוני של הבית. הבריקים יכולים לשדרג את המראה החיצוני של כל מבנה ולהעניק לו יוקרה שלא הייתם יכולים להגיע אליה באמצעות צביעת הקיר מחדש .התקנת הבריקים מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מומחים השמים דגש על הצמדת הבריקים בצורה בטיחותית על מנת לשמור על הבטיחות שלכם ושל יתר בני המשפחה הגרים בבית.

בריקים לחיפוי קירות חוץ העשויים מעץ

להזמנה של בריקים לחיפוי קירות חוץ בעיצובים מרהיבים ומיוחדים, צרו קשר עם חברת כדי ציון והצטרפו למאות הלקוחות של החברה שכבר נהנים מעיצוב חדש לקיר החיצוני של הבית בעלות הוגנת ומשתלמת במיוחד. צוות החברה מציע לכם מגוון עצום של עיצובים לבריקים מעץ המיוצרים בארץ במרכז התפעולי של החברה הממוקם בדרום.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »