יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

אדניות מעץ מעוצבות בהתאמה אישית למראה החצר והגינה

תוכן עניינים

עיצוב הגינה, החצר וכל מתחם חיצוני אחר המיועד להטמעת צמחי נוי מצריך שימוש באדניות. אם בעבר, היו אלו מוצרים פונקציונאליים בלבד, כאלו שנדרשים מכורח ההכרח, כיום ההשקעה גם בעיצובם החיצוני הנה מתבקשת וחשובה ביותר. אדניות מעץ, למשל, משרות אותנטיות ויכולות להביא את הגינה לדגשים של דקורציות כפריות או אותנטיות. ברם, ישנם עיצובי עץ מודרניים המדגישים חדשנות ועדכניות. בחברתנו, תוכלו לספק לגינה שלכם אדניות מעץ טיילור-מייד לצמחים ולעיצוב השטח החיצוני שלכם, על פי דרככם.

משלוח דגמי אדניות מעץ על פי הזמנה

אתם מזמינים, אנחנו מספקים! אם יש לכם תכנון לגבי עיצוב אדנית מעץ במקומות בהם ישנם שתילים וצמחים, שלחו אותו לנו ואנו נמליץ על מוצרים הקולעים לתיאור שלכם. הם יישלחו אליכם וישמשו כבית איכותי, עמיד ונוח לצמחים שלכם.

ייעוץ לפני בחירת אדניות מעץ

ולמי שמתנסה בבחירת אדניות מעץ לראשונה, אנו מספקים הדרכות בכל הנושאים: בחירת המידות המתאימות, התאמת דגמי האדניות לעיצוב החצר, שימוש באדניות יוקרה שיחדדו את עיצוב החצר שלכם ובעיקר – משלוח אדניות שתיהנו להשתמש בהן, למלות בהן מים ולאפשר לצמחים שלכם את בית הגידול החלומי ביותר.

אדניות בוטיק מן המעלה הראשונה

אדניות מעץ אינן מבוססות רק על צבעי עץ אלא על חומרי עץ מלאים שנבחרו בקפידה: עץ לא מתנפח שמיועד לספוג מים ולארחם מתחת לשתילים. האדניות שלנו עמידות לכל תוואי אקלים, כולל גשמי זעף חזקים ועזים. אדניות מעץ ניתן לארח בכל מקום חיצוני ללא חשש שייגרם נזק לפלאק או לגוף העץ. הן משלבות באופן נדיר את העץ הטבעי עם תנאי העמידות הנדרשים להצבה תחת כיפת השמיים.

ליהנות מאחסון צמחים חלומי

עם אדניות מעץ מטעמנו, בעלי גינות, חצרות ושתילי יוקרה נהנים מאחסון נוח, מספק ומקצועי ביותר של מוצרי הטבע שלהם. בין אם מדובר בפרחי נוי או בשתילים מהודרים ומיוחדים, אדניות מעץ אמיתי מספקות את כל תנאי הנוחות לאחסון מוצלח ותחזוקה מעולה של כל צמח. בואו ליהנות מאדניות איכותיות מעץ ולספק לעצמכם את כל מה שאתם צריכים בשביל חוויה נהדרת עם הצמחים והשתילים שלכם בבית גידול מעולה. אדנית מעץ עמיד משמשת כסביבה כמו טבעית לכל צמח ומאפשרת לו להתפתח באופן מיטבי.

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »