יעוץ והכוונה ללא כל התחייבות:

055-307-9200

אדניות מעץ למרפסת

תוכן עניינים

ביום שטוף שמש נעים אין כמו לשבת במרפסת, להירגע ולהנות מהנוף.  כשיש לכם מרפסת נוחה ואסתטית אתם יכולים להנות מזמן באוויר הפתוח בנעימים. כדי לעשות זאת, ניתן לאבזר את המרפסת בריהוט גן מעוצב וכן כדי להוסיף נופח טבעי ונעים למרפסת, אפשר להוסיף עציצים ואדניות עם פרחים וצמחייה. את הפרחים והצמחייה אפשר להניח בתוך אדניות מעץ למרפסת שיכולות לשמש אלמנט עיצובי נוסף לחלל.

אדניות עומדות מעץ למרפסת ולמה יכולות להתאים

כשזה נוגע לאדניות אין גבול לאפשרויות מהם ניתן לבחור. אם אתם מעוניינים באופציה יותר מיוחדת אולי תרצו ללכת על אדניות עץ. ישנן אדניות עץ למרפסת שעומדות על רגליים בגבהים שונים בצורה מלבנית מאורכת או בצורת ריבוע ומתאימות בעיקר לצמחים גדולים שצריכים שטח רב כדי לגדול. כמו כן, ניתן אף להצמיח באדניות אלה עצים ננסיים שונים או להצמיח כמה סוגים שונים של פרחים באותה אדנית כדי ליצור מראה מעניין יותר.

אדניות מעץ הניתנות לתלייה ואדניות מלבניות לשפת המעקה

מעבר לאדניות העומדות, ישנן גם אדניות תלויות שניתן לתלות על מעקה המרפסת וכן אדניות מלבניות רגילות שניתן להניח על הרצפה או לשים על שפה המעקה במידה וניתן. אדניות אלה מגיעות בשלל גווני עץ שונים וכן בקני מידה שונים שמתאימים לסוגי צמחייה שונים ובעיקר לצמחי תבלין שאינם דורשים הרבה אדמה, וכן לפרחים קטנים שונים. סוג זה של אדניות הם אופציה נהדרת במידה ויש לכם מרפסת קטנה ואתם מעוניינים להוסיף לה קצת חיים.

עולם שלם של אדניות עץ למרפסת במגוון עיצובים ייחודיים

כל מי שיש לו מרפסת יודע כמה זה כיף שיש אותה. ואם כבר יש מרפסת אז תמיד אפשר להוסיף לה ולשדרג את המראה שלה. אחת האפשרויות הטובות ביותר לעשות את זה היא פשוט להכניס לה קצת חיים בדמות צמחייה חיה. אנו בחברת כדי ציון מזמינים אתכם להנות ממגוון רחב של אדניות מעץ למרפסת עומדות, תלויות או סטנדרטיות המגיעות בגווני עץ שונים ובעיצובים שונים לבחירתכם. אנו מספקים אדניות חזקות ואיכותיות העמידות גם בפני נזקי השמש ונזקי רטיבות כך שיוכלו לשמש אתכם גם לאורך שנים. מוזמנים להתרשם מקטלוג מוצרינו דרך האתר ולהנות מאדניות איכותיות ומעוצבות במחירים הוגנים

תוכן עניינים

האם כדאי לשנות צבע לפרגולה?

עלינו להביט תחילה בכמה דברים :

כמה עולה אדנית?

אנו מתמחרים אדניות לפי:

מאמרים נוספים בבלוג:

בלוג
admin

תהליך איטום, ניקוז וצבע

תהליך איטום אדניות העץ שלנו מעוצבות עם מגע ייחודי ובנויות להחזיק מעמד. אנו משתמשים בחומרי איטום המבטיחים איכות לשנים רבות. מה שמייחד את האדניות שלנו

קרא עוד »